Μπες και Δες

Δεν είναι πάντα στη ζωή μας απαραίτητα τα χρήματα, μπορούμε να προσφέρουμε στον συνάνθρωπό μας και με λίγη καλή θέληση. Χρήματα μπορεί να μην υπάρχουν, όμως πάντα υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν άνθρωποι που θα χαρίσουν λίγα χαμόγελα… Μάθε για την ομάδα μας … Βοήθησε και εσύ ……

Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Στην Παναγία

Στην Παναγία μας όλα τα προβλήματα μου αναθέτω. αλλά για περισσότερη εγρήγορση..
Μιλώ στην Γλυκοφιλούσα,
όταν μου λείπει η αγάπη των δικών μου.
Παρακαλώ την Οδηγήτρια
για να μην χάσω τον δρόμο μου.
Κλαίω στην Παυσολύπη 
όταν ο ουρανός μου, είναι μαύρος.
Δέομαι στην Γοργοϋπήκοο
γιατί το πρόβλημα «δεν παίρνει» άλλο.
Γονατίζω στην Παραμυθία
όταν οι λύπες είναι αβάσταχτες, πολλές και όχι μια.
Χαμογελώντας παρακαλώ στην Πάντων Χαρά,
όταν η χαρά μου είναι μακρινό όνειρο.
Κοκκινίζοντας εκλιπαρώ το Ρόδο το Αμάραντο,
 για την χαμένη μου ντροπή.
Κι αν η μάνδρα της ψυχής μου απειληθεί ,
κρούω στην Πορταίτισσα.
Δοξολογώντας τον Κύριο ψάλλω μπροστά στην Άξιον Εστί.
Ευχαριστώντας τον Θεό για όσα μου έδωσε
 ζητώ από την Παναγία Δεξιά να Του το πει.
Κι όταν θέλω το «χάδι» του Θεού μου,
 κλείνω το μάτι στην Μεσίτρια.
Αλλά όταν δεν αντέχω τον θρήνο των αδελφών,
ζητώ από την Θρηνωδούσα να κλαύσω μαζί της.
Κι όσες φορές ως άλλοι «Φιλισταίοι» εχθρικά σύννεφα πυκνώνουν στον ουρανό της Πατρίδος
 ικετεύω την Αγία Σκέπη.
Για την προστασία των αδελφών μου Σέρβων,
γονυπετώ μπροστά στην Τριχερούσα .
Κι ως Μάνα του κόσμου όλου Βρεφοκρατούσα,
Σε ικετεύω για τις μάνες.
Από  την Γερόντισσα του Αγίου Όρους
 ζητώ να φυλάει τα αδέλφια μου τους μοναχούς.
Ω Δέσποινα του κόσμου, γενού μεσίτρια, προς τον Φιλάνθρωπον Θεόν, μη μου ελέγξει τας πράξεις, ενώπιων των αγγέλων...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου